divendres, 26 d’agost del 2011

EPSON Perfection 610

El meu escaner és una EPSON Perfection 610, un model una mica vellet però molt bo, en la meva opinió, incorpora un software molt útil, és senzill, escaneja ràpid... Doncs bé, ara que Windows XP ha desaparegut totalment de casa meva quedant només Güindous 7, sembla ser incompatible amb aquest sistema operatiu.

Malauradament, no puc fer això, així que he arrencat Fedora amb un CD, i en el període de prova, sense instal·lar res he iniciat la aplicació "Simple scan", i els drivers s'han instal·lat automàticament i l'escàner funcionava. Per tant, quan jo tingui el meu propi ordinador de sobretaula, Jo tindré l'escàner, perquè, evidentment, aquest ordinador tindrà Fedora 16 (10 d'Octubre).



Simple Scan vist amb l'entorn d'escriptori KDE, no tinc cap imatge amb Gnome 3...

La EPSON Perfection 610

Aprofito per fer saber que si em coneixeu i teniu: altaveus, ratolí, teclat USB que no feu servir, us els puc acceptar com a regal comprar per un preu raonablement... raonable. Ho dic per lo del meu ordinador.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada