dilluns, 29 d’agost del 2011

Mandriva 2011

Mandriva ha llençat la versió definitiva de la seva edició 2011.

Sense dubte, ha revolucionat els sistemes linux i això farà venir molts usuaris descontents de distribucions com Ubuntu. L'aspecte, amb KDE 4.6, és molt personalitzable i la selecció de programari és molt bona.


Tot seguit, comentaré una mica la nova versió de Mandriva, amb imatges del blog www.ext4.wordpress.com

 
Entre els programes hi ha Clementine, que és el reproductor, basat en Amarok, hi ha Kopete com a client de chat, Firefox 5.0, navegador de fitxers Dolphin, client de correu Thunderbird, i en comptes de Kdenlive, hi haurà Pitivi com a editor de video.  La suite Libreoffice ve incorporada, normalment ho fan només les distros que van amb DVD perquè tot això pesa molt.

És molt fàcil d'instal·lar i fa KDE una mica més senzill del que és. És perfecte per qualsevol ordinador modern, ja que li podrem treure el màxim rendiment. 

A mi m'agrada més Fedora amb Gnome 3, però aquesta és la segona millor opció per mi.

Descarregueu la imatge d'aquí.

3 comentaris:

  1. M'omple de joia i satisfacció fer-te la persona més joiosa i feliç del món amb aquest, el meu comentari. No m'he enterat de res de l'entrada, i si t'he de ser sincer, no m'he llegit ni la meitat!:D
    Però espero que hi hagi un seguit de lectors que si que gaudeixin llegint i empapant-se de cultura amb aquestes entrades al teu bloc.
    Enga wey, a difrutarlo!

    ResponElimina
  2. Però com a mínim has mirat les imatges no? xD

    ResponElimina
  3. Que chulo no? Em venen ganes d'instalarlo.

    ResponElimina